FAQs

Hvordan kan jeg kontakte FitOveralt?

Det kan du ved at sende en mail til support@fitoveralt.dk, så vil en fra vores kundeservice team vil være klar til at hjælpe dig!

Kan jeg annullere min ordre?

Vi gør alt, hvad vi kan for at klargøre din ordre hurtigst muligt, så derfor skal du ansøge om annullering af ordre indenfor 12 timer. Alle ansøginger efter 12 timer vil blive afvist. Din ordre kan dog returneres efter du har modtaget den, læs nærmere her.

Hvilke betalingsmetoder accepterer vi?

Vi accepterer Mastercard, VISA, Apple Pay, Google Pay og Maestro.

Hvornår klargøre i varen?

Vi stæber efter at klargøre varen indenfor 1 hverdag efter varen er bestilt.

Hvor længe vil leveringstiden være?

Vores leveringstider er oftest 3-4 hverdage efter pakken er afsendt.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os på support@fitoveralt.dk, derfra vil vi sende en returneringsadresse samt en guide til hvordan og hvor varen skal sendes til. 

Websitet er hostet og publiceret af:

Vaag Media I/S

Andre spørgsmål?

Har du andre spørgsmål, kan du også kontakte os på support@fitoveralt.dk.